Προκήρυξη διαγωνισμού πρόσληψης 370 συμβασιούχων για τις ανάγκες του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

Στην πρόσληψη 370 ατόμων με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με διάρκεια τρία έτη και δυνατότητα παράτασης για επιπλέον τρία έτη, προχωρά το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου στο πλαίσιο της ανάκτησης του ελέγχου λειτουργίας στα ΚΥΤ και τις δομές της χώρας.

Η πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού (π.χ. πληροφορικής, οικονομικού, διοικητικού, νομικών, αρχιτεκτόνων, μηχανικών κ.α.) αλλά και γενικών καθηκόντων καθίσταται αναγκαία για την καλύτερη λειτουργία των  Κέντρων Υποδοχής και Ταυτοποίησης, των δομών φιλοξενίας στην ενδοχώρα και των νέων υπηρεσιών του Υπουργείου (Τεχνική Υπηρεσία, Ειδικές Γραμματείες).

Παράλληλα, προβλέπεται πρόσληψη 44 ατόμων με εξειδίκευση στην πληροφορική (εκ των οποίων οι 39 στα ΚΥΤ και τις δομές φιλοξενίας της χώρας), η οποία θα επιταχύνει την διαδικασία ψηφιοποίησης της λειτουργίας των δομών και της διαδικασίας ασύλου και θα βελτιώσει τις συνθήκες ασφαλείας καθώς θα  αναλάβουν την εφαρμογή των νέων πληροφοριακών συστημάτων που ήδη έχουν ξεκινήσει να υλοποιούνται.

Με προκήρυξη μέσω ΑΣΕΠ, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την πρόσληψη 217 ατόμων Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, 66 ατόμων Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και 87 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  

Ειδικότερα, προκηρύσσονται 60 θέσεις για προσωπικό στα έξι ΚΥΤ της χώρας, 170 θέσεις για τις δομές στην ενδοχώρα και 140 θέσεις για τις κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου.

Για τις προσλήψεις που αφορούν τα ΚΥΤ και τις δομές φιλοξενίας προβλέπεται υποχρεωτικά η ύπαρξη εντοπιότητας των υποψηφίων – σε επίπεδο Δήμου.

Η έναρξη υποβολής αιτήσεων και η σχετική διαδικασία, η οποία θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα ανακοινωθεί εντός του Νοεμβρίου.

Scroll to Top
viber link icon

Viber Community

 Viber Community for Issues of Migration and Asylum

The Ministry of Migration and asylum has created a Viber Community in order to provide accurate and timely information regarding issues of migration and asylum. Please click on the following link, or scan the QR code in order to connect: