Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε αναγνωρισμένους πρόσφυγες και δικαιούχους επικουρικής προστασίας  καθώς και σε εκτοπισμένα άτομα από την Ουκρανία. 

Η Διεύθυνση Κοινωνικής Ένταξης του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου δημιούργησε και διαχειρίζεται την υπηρεσία «Help Desk Κοινωνικής Ένταξης» με σκοπό την ανταπόκριση σε ερωτήματα και απορίες των Δικαιούχων Διεθνούς Προστασίας (Δ.Δ.Π.) και (από τον Μάρτιο του 2022) των Δικαιούχων Προσωρινής Προστασίας (Δ.Π.Π.) σε θέματα ένταξης, όπως για παράδειγμα η εκμάθηση ελληνικών, η εργασιακή συμβουλευτική, η στέγαση, και η έκδοση Αριθμού Φορολογικού Μητρώου(ΑΦΜ) και Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ).

  • Απαντήσεις σε ερωτήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Ένταξης.
  • Οδηγίες/κατευθύνσεις όπου απαιτείται.
  • Σε περίπτωση που το ερώτημα αφορά θέμα εκτός της αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Ένταξης: α) το αίτημα προωθείται στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου ή β) το αίτημα απαντάται με παραπομπή στις σχετικές ιστοσελίδες των αρμόδιων φορέων.
  • Οι απαντήσεις αποστέλλονται στα ελληνικά ή στα αγγλικά.
  • Συμπληρώνονται, στα ελληνικά ή στα αγγλικά, όλα τα πεδία (κουτιά) της παρακάτω φόρμας.
  • Διατυπώνεται/γράφεται το σας ερώτημα.
  • Τέλος, επιλέγεται “καταχώριση”.

Παρακαλούμε συμπληρώστε στα ελληνικά ή στα αγγλικά όλα τα πεδία της παρακάτω φόρμας για να στείλετε το ερώτημά σας:

Powered By EmbedPress

Powered By EmbedPress

Scroll to Top
viber link icon

Viber Community

Κοινότητα Viber για θέματα μετανάστευσης και ασύλου

To Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου έχει δημιουργήσει μια κοινότητα στο Viber προκειμένου να παράσχει ακριβείς και επίκαιρες πληροφορίες σχετικά με θέματα μετανάστευσης και ασύλου. Παρακαλώ πατήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο ή σκανάρετε το QR code προκειμένου να συνδεθείτε: https://bit.ly/MigrationViber